7 okt. 2010

Torsdag i Russia


Så går ännu en dag i Ryssland mot sitt slut.. Dagarna rusar iväg!

Löpningen imorse började bra, men mot slutet var benen så trötta att de släpade efter, måste sett kul ut:) Känner att jag fortfarande är sliten efter de senaste veckornas stress och framförallt resan hit... Jag hittade en ganska skön runda i alla fall, kommer nog bli ganska många varv där kommande veckor. Precis nedför vårt hus ligger det dessutom en hinderbana, som jag körde lite på efter rundan. Typ armgång (där man kan köra chins), hopp, krypning, klättring... en massa olika övningar som är både kul och bra träning. Har fortfarande inte hittat ett gym (det finns, men jag vet inte var), så imorgon kommer jag köra ett pass på hinderbanan.

Ryskan gick bra, det ska bli skönt att verkligen ha tid att plugga nu. Det har blivit ganska dåligt med det på senare tid eftersom jag har haft så fullt upp med tävlingar och packning. Imorgon ska jag ta igen missade timmar!

Nu ska jag krypa ner i sängen och kika idol på tv4 play.

Godnatt!

Inga kommentarer: