4 okt. 2010

Avresa närmar sig...

Mitt i tjejsnacket med Carro pep min telefon. Sms från posten."Nu kan du hämta din telefon på ditt utlämningsställe". What? Jag har inte beställt någon telefon... Men det hade någon annan, i Ryssland gjort... Tack älskling! :)


Ja hör ni... Imorgon bitti, tidigt, lämnar jag Linköping och några timmar senare Sverige. Flyger via St Petersburg och Moskva till Chelny, en stad som ligger 30 minuter från Nizhnekamsk. Har köpt en enkel resa, så får vi se hur det känns, om jag trivs och hittar saker att göra på dagarna... Jag hoppas att vi kommer få besök - ju fler desto bättre! :)

Väskorna är packade. Ett golffodral med klubbor, bollar, skridskor och löpskor och så en enorm hockeytrunk full med kläder, dataspel och andra nödvändiga grejer :)



Inga kommentarer: