10 okt. 2010

Efterlängtad

Godmorgon!! Idag är jag så trött att det känns som att jag kan somna när som. Låg vaken halva natten pga pipande telefoner, snarkningar och polarkyla (täcket kyler mer än det värmer). Missade tjejpromenaden, klev till sist upp när magen kurrade och nu ska jag försöka släpa mig till gymmet.

Igår kväll käkade Daniel och jag på sushistället med Pajen. Gissa om han är efterlängtad här i Nizhnekamsk där han gjorde succé förra året, alla vid borden runtomkring hälsade och såg överlyckliga ut. Hockeyn är stor här i stan!

Paka!

1 kommentar:

Auer sa...

Väldigt kul och intressant att se alla bilder från stan och hur ni bor.
Jag har själv tillbringat två veckor i Nizjnij Novgorod 1997 (kan ha varit 98) och trivdes faktiskt. Men det är å andra sidan en större stad med många affärer och så.
Lev väl och hälsa Daniel (och Niklas).