17 okt. 2010

Time to catch up

Godmorgon! Eller här är det snarare god dag! Blev sent igår, med tre timmars flyg, bagagehämtning och bussresa från Chelny efter matchen i Novosibirsk sprang tiden iväg, sedan låg vi vakna länge och pratade, pratade och pratade. 


Fick höra hur fin staden Chabarovsk är, att Daniel har sett Kina (kommer ihåg första gången jag såg Afrika, från Gibraltar, tyckte det var såå häftigt, sedan dess har jag varit i Afrika ett antal gånger, men jag har aldrig varit i, eller sett, Kina, så nu är jag avundsjuk:)), att en viss svensk målvakt i Novosibirsk inte vet vad svampsås heter på engelska :) och en massa annat... 


Vi kom fram till att grabbarna inte har varit lediga från träning på TRE veckor, det är galet, men väldigt ryskt. Lovar att lägga upp hur en typisk rysk hockeyvecka ser ut, vet att många är nyfikna. Ska även tipsa om hur jag tränar, hoppas kunna inspirera er golfare inför vinterträningen.




Daniel och jag har så mycket att ta igen, från tiden när han var här och jag hemma. Även om skype är bra, kan man ändå inte prata lika mycket eller på samma sätt som när man sitter mitt emot varandra. Vi hann heller inte umgås så mycket dagarna efter att jag kommit hit och innan han stack iväg på roadtrippen, tiden rusade iväg med träningar, hemmamatch och middagar, så det ska bli skönt att få några dagar nu!


Next: löpning!

Inga kommentarer: