25 okt. 2010

Ny vecka

Gomorron! Ny vecka säger almanackan, för mig flyter alla dagar och veckor ihop just nu. Klagar inte på det! :)


Idag åker Jade till Riga för att förlänga sitt visum. 


Krångligt system?
Ja, väldigt.


Jag ska i alla fall vara hundvakt till och från under tre dagar medan husse är på träning och match. Börjar redan nu på förmiddagen. Ska strax börja gå mot mitt gamla hus, Don Sportsmenov, ta ut jyckarna på en promenad och sedan traska vidare till gymmet. Dimma ute, får se upp (eller ner är kanske bättre:)) så jag inte går vilse!


Fick en fråga om min golfträning. Jag har tagit ledigt nu i oktober, precis som vanligt, och ska sätta igång med inomhusträning 1 november. Har med mig ett antal klubbor, putter och bollar (vanliga och plast) så vårt extrarum kommer få agera golfhall :) 


Min tanke med denna vinter är att köra extra hårt med fysträningen. Jag är riktigt taggad att försöka bygga upp mig, och tycker att de träningspass jag har kört på gymmet än så länge, har varit riktigt, riktigt bra!


Nu måste jag sticka! Hörs och ses. Ska gå runt med kameran när jag kommer hem så ni får se vår fina lägenhet!

Inga kommentarer: