16 okt. 2010

Gråa dagar

Sooooolen, var är du? 


Shit, nu är det så grått ute att det känns som att man har krupit långt in i den gamla tomtens skägg och aldrig mer kommer hitta ut. Suck, suck, suck detta är mina fördomar mot Ryssland gånger 100.


Anyway... Vi var ju på ett bodypumppass igår - som var sådär. Eller snarare, det var faktiskt rätt kass. Instruktören kunde, helt seriöst, inte ens räkna rätt. Sju, sex, fem, fem, två, ett... lät det gång på gång.. Nytt försök idag, ska testa ett pass som vi tror är med skivstång och stretch.


Sist jag var på gruppträning måste ha varit flera år sedan, jag brukar ju alltid träna på egen hand. Men nu har jag varit på två pass på en vecka och ska på mitt tredje idag... Varför kan man ju undra? Jo, jag har gett mig själv semester och vill då bara träna sånt som är kul (även om min löprunda häromdagen var allt annat än just kul i snö och regn!). Så, nu kör jag på med pass, den här veckan. Nästa vecka tänker jag lägga in ett par styrkepass på gymmet blandat med gruppträning och löpning. Semester för mig innebär inte vila - då blir jag knäpp och omöjlig för omgivningen :)

Inga kommentarer: