29 okt. 2010

Mobilblogg

Nu börjar jag känna mig isolerad! Ett dygn utan internet i datorn! Inte vet vi när (om;)) vi får hjälp heller, det vet man aldrig här. Ibland går det jättefort, ibland händer inget. Jag har ju så mycket att berätta och så många bilder att lägga upp, men att blogga med mobilen som jag gör nu tar en evighet så vi får helt enkelt avvakta lite..:/

Jobbade på konditionen idag i 40 minuter i regn, självdisciplinen är bättre än nånsin! Efter det har jag gått runt i en del av alla små affärer och shoppingcentrum som finns här omkring. Man ser sällan utifrån hur stort det egentligen är på insidan, ofta går det iväg slingrande korridorer med småbutiker vid sidorna. Bild kommer med internetet:)

Nu ska jag göra mig oordning för hockeyn. Helena och jag ska slinka in på McDonalds på vägen;) Blir sen middag efter matchen med killarna.

Matchrapport kommer..

Inga kommentarer: