31 mars 2010

Onsdagsträning

Jag är så trött att jag knappt vet vad jag heter. Är inte direkt van att gå upp mellan sju och halv åtta, hålla igång med träning från halv nio till sex på kvällen eller att vara utomhus under samma tid. Två dagars hård träning kvar, plus några timmar på lördag innan jag åker hem. Bara att ge allt dessa dagar!

Imorgon ska jag spela på morgonen och sedan köra en 3D-analys med John Hellström. Det ska bli riktigt intressant. Man får bära massa sensorer, slå ett antal bollar och får sedan se reulatatet i form av siffror och bilder. Tack vare det kan man se om ens sving är bra för kroppen eller om det skulle kunna gå att effektivisera.

Var slö idag och tog bilen ner till golfrestaurangen, där internet finns, de cirka 200 metrarna från vårt hus. Hehe.. men så har jag tränat hela dagen också som sagt :) så nu ska jag ta bilen upp igen och lägga mig och läsa en bok.

Ha en trevlig kväll!!

Inga kommentarer: