10 mars 2010

Besegra cancer!

Cancer - en riktigt hemsk sjukdom som alltför många drabbas av. Förr levde jag i en liten bubbla och trodde inte att det drabbade mig eller mina närmaste, men de senaste åren har jag fått se alltför många exempel på att det visst gör det. Att se en nära person kämpa mot sjukdom och tuff behandling och långsamt brytas ned, att höra om vänner som förlorar föräldrar, att själv få beskedet hudcancer, att nu senast idag höra att en nära släkting drabbats - det är fruktansvärt! Jag hatar cancer!

Jag har nu startat en ny insamling till Cancerfonden. Egentligen är jag emot "tiggeri" som vissa galor och insamlingar kan kännas som, men i detta fall skiter jag i alla fördomar och åsikter och hoppas att ni som läser detta kan hjälpa mig att hjälpa forskarna och läkarna! De är idag otroligt duktiga och utbildade, jag kände mig trygg i deras vård och insåg vilken kunskap de har, men med tanke på hur många som ändå avlider på grund av cancer kan det bli ännu bättre!

Kom igen nu, snåla inte utan skänk pengar!!

Mitt mål är att ha samlat in 3000 kr till den 13 maj, när jag står på första tee på årets första tävling.

SMSa BESEGRA 2265 till 72988 för att skänka 50 kr. Om du skriver ditt namn efter insamlingens id-nummer (2265) kommer det att synas att det är du som skänkt pengarna (ex. BESEGRA 2265 Lotta Wahlin).

eller

Gå in på min egen insamlingssida för att läsa mer och skänka pengar!

Tack ni är bäst som hjälper mig!

Inga kommentarer: