12 mars 2010

Tävling!!

Shit idag var det tungt att kliva upp! Riktigt seg i kroppen efter gårdagens träningen.. Tur att det är vilodag idag då..:)

Köpte aldrig Rabbids Go Home för jag fastnade i Sims My Kingdom istället.. Spelet är från 3 år, hehe.. Kan det vara så att jag är ganska barnslig fortfarande? :) De senaste dagarna har jag alltså byggt broar, matat kossor, vattnat tomater och fiskat pirayor. Fredligt värre..:) Skulle tro att det ändå blir en beställning av Rabbids snart..

Usch oroande med alla skador i LHC. Så typiskt att de ska dyka upp nu lagom till slutspelet. Får hoppas grabbarna kan samla ihop sig och krossa allt motstånd de kommande veckorna!

Tack alla ni som so far bidragit till min insamling till Cancerfonden. Men kom igen ni andra också. Det är många som läser bloggen och 50 kr är inte mycket pengar! 10 000 är målet!

Utlyser en liten tävling nu! Vinsten är ett dussin Pro-V1 golfbollar. Skänk pengar till min insamling och skicka ett mail med ditt namn till MIG, så kommer jag att dra en vinnare den 13 maj!

Nu ska jag gå en sväng på stan och köpa en viss jacka som jag fick tips om igår. Sen blir det My Kingdom :)

Inga kommentarer: