18 mars 2010

Mer golf och träning på bloggen

Nu närmar sig golfsäsongen och jag funderar på att börja inrikta bloggen mer mot träning, på gymmet, i golfhallen och så småningom utomhus. Jag tänker lägga ut filmer och bilder från min egen träning och hoppas även att ni läsare ställer frågor om träning, tävling och golf i allmänhet. Jag vill ge inspiration, råd och tips på olika övningar! Låter det intressant?

Ett smakprov kommer i eftermiddag, Lena filmade mig nyss under gymträningen!

Nu väntar en pannkakslunch! :)

2 kommentarer:

Marie Litholm sa...

Hej Lotta
Det låter kanon med att få inspiration och tips. Gärna kul övningar eller utmaningar som passar då vi så småningom kommer ut på grönbete. Golfhallen fyller inte riktigt alla funktioner. Hmmm...

Lotta Wahlin sa...

Hej!
Njae golfhallsträning är väl inte det roligaste och mest varierande som finns, men jag ska försöka hjälpa till och inspirera! :) Och utomhus sen finns det ju hur många övningar som helst!!