10 mars 2010

Glass på Bellos

Usch, känner mig så ledsen. Alla mina varmaste tankar till er! Så kommer frågan, Varför? Jag blir så förbannad, jävla cancer! Har läst mycket på cancerfondens hemsida. Lärorikt och tänkvärt. Negativa småsaker spelar liksom inte så stor roll.

Samtidigt kan positiva småsaker glädja.

En bra dag idag. Jag var verkligen effektiv! Det var svårt att leva upp till morgonens myrliknande flitighet under resten av dagen, men det var sjutton inte långt därifrån! Cyklade på gymmet, tyckte jag körde riktigt bra under mina 15 km, men den lite äldre herren på cykeln intill körde i lika bra fart 35 km. Och som hans vän sa, han var väl lite smårund :) Full respekt!

Golfträningen kändes bra och även om det är en pina att träna inomhus gick det hyfsat lätt med The Voice på i iphonen. Därefter blev det mormorbesök - mysigt som vanligt - och en snabbvisit på Oriflames ställe i Tannefors. Kul initiativ Jeanette! Kvällen avslutades på Bellos med en mumsig hummersoppa, saftig kycklingfile och smaskig ananas med glass :)


Besegra cancer!
SMSa BESEGRA 2265 till 72988 för att skänka 50 kr eller gå in på min insamlingssida.

Inga kommentarer: