26 mars 2010

Mardrömmen

Sovmorgon idag! Skönt, nu är jag pigg och glad och kommer orka heja jättemycket ikväll!

Drömde en så jobbig dröm inatt, vaknade helt svettig. Jag spelade en tävling nånstans i världen, men allt, och då menar jag allt, gick åt h-e. Bollen ramlade av peggen hela tiden, hur jag gjorde så gick det inte. Till slut kom jag av tee, men träffade en åskådare i ryggen. Noll koll på svingen eller hur jag skulle göra för att slå rakt. Vid green hamnade jag inne i ett träd, omöjligt läge... På nästa hål upptäckte jag att jag hade väldigt många för många klubbor i bagen, med en massa pliktslag som resultat. En golfares mardröm! Det positiva med drömmen är att jag blev ruggigt inspirerad att undvika att mardrömmen blir sann, så nu ska jag sticka till golfhallen och träna (peggning:)).

Hejhej!

Inga kommentarer: