28 mars 2010

Dålig resebyrå

Godmorgon! Oj vad konstigt det känns när kroppen är jättetrött, men när man tittar på klockan är den ändå 9. Hoppas alla kom ihåg att ställa fram klockan en timme!

Jag är sådär nöjd på resebyrå Lotta Wahlin just nu. Till att börja med att jag flyger från Stockholm. Strax över två timmars bilkörande norrut, för att sedan flyga cirka fyra timmar söderut, till Malaga. Jag ska träna på Arcos Gardens på den spanska västkusten, vilket efter en kontroll igår kväll visade sig ligga 2h45min bilkörning västerut (jag trodde en timme mindre). Härlig resdag jag har framför mig med andra ord...:/ Önskar jag hade letat resor lite tidigare och hittat en resa till Jerez, som bara ligger typ 20 min från banan. Men nej, ute i sista minuten som vanligt, klantskalle.

KRAM!

Inga kommentarer: