15 mars 2010

Nya tag!

Ny vecka - nya tag!
För min del kommer det bli mycket träning, både på gymmet och i golfhallen. Inleder idag med ett crossfitpass på Fyskliniken, pust! Under veckan ska jag också till tandläkaren, lägga ut en annons på Blocket, lämna papper till moster (rest 2009) och från och med torsdag ska jag hålla mig undan slutspelsmonstret :) Vi tjejer lär få hålla ihop de kommande veckorna när grabbarna är okommunicerbara...

Så det blev Frölunda i kvarten. Riktigt tufft, men garanterat kul matcher och jag har en bra magkänsla!

Nu tar vi också nya tag med insamlingen till Cancerfonden! På fyra dagar bidrog vi med 2450 kr, grymt bra jobbat! Stort tack! Men till målet återstår 7550 kr, så kom igen!!

Besegra cancer!

SMSa BESEGRA 2265 till 72988 för att skänka 50 kr eller gå in på min insamlingssida!

Ha en toppendag!

1 kommentar:

Packelina sa...

Hej Lotta!
Får jag intervjua dig till min blogg?:)