29 mars 2010

Måndag

Hallå! Tillbaka vid datorn efter många timmars golf, ett fyspass och ett möte med information och "psyktest". Det är väldigt intressant att få se hur andra tränar, testa olika övningar som landslaget har arbetat fram och lyssna på de olika "experterna".

Mitt spel kändes bra idag. Jag, Sandra (världsmästare i Long Driving), Karin och Jossan spelade banans sista nio och jag inledde med sju raka par:) Sedan trillade det i en bogie, men totalt sett blev jag positivt överraskad. Alltid svårt att spela en ny bana där man inte vet hur det ser ut bakom närmsta kulle eller hur djup green är. Jag slog raka slag och puttade helt ok. Närspelet kan som alltid bli bättre!

Imorgon ska jag inleda dagen med ett fystest, en rörelseanalys. Därefter blir det rangeträning och sedan 18 håls spel. På kvällen har vi ett nytt möte med föreläsningar. Och jag hoppas bli avbruten av en massa sms om hur matchen går. Och så till slut se att LHC gått vidare till semi! :)

Nu ska jag stupa i säng. Är helt slut!

Godnatt!

Inga kommentarer: