15 mars 2010

Äldre äter bullar

Boston Tea Party. Filip och Fredrik åker till Shernobyl, galningar! Det skulle jag inte göra om jag så fick betalt!

Idag när jag gick till gymmet hörde jag tv5s reklam för CSI Miami The Voice när jag var i närheten av Cloetta Center. Tränade nån timme och gick sedan hemåt, och när jag var på EXAKT samma ställe hörde jag samma reklam. Och då hörde jag den bara två gånger idag! Sjukt eller hur!?

Har funderat på en sak.. När jag handlar mat och står bakom äldre personer i kön, har de alltid godsaker i korgen. Glass, kakor, choklad och/eller bullar. Jag har verkligen tänkt på detta och jag lovar, det är så! Samma sak om man går på stan, de flesta pensionärerna man möter går med en tårtkartong eller bullpåse. Nån mer som tänkt på det? Är det så man ska leva om man vill bli gammal? :)

Färdigyrat för idag. Godnatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Äldre människor köper nog godis, glass,tårtor,bullar mm för att bjuda barn och barnbarn på tror jag. På tal om glass, har Bosses öppnat än eller har inte våren kommit till Linköping? Kram

Anonym sa...

Konstigt, min förra kommentar syns inte!!