1 apr. 2010

April april

Hallå!! Jag skrev ett långt inlägg på lunchen men precis när jag skulle trycka på skicka försvann internetet, så det vara bara att lägga ner. Men nu vet ni att jag gjorde ett försök i alla fall :)

Gissa vad jag har gjort idag!?
Rätt svar: tränat golf!

Spelade 18 hål imorse med Sandra och Karin, inledde sådär men avslutade bra med två birdies på sista tre hålen. Efter rundan blev det ännu en halvtaskig bolognese :) Körde chippträning och range innan det var dags för 3D-testet. Riktigt, riktigt bra! Stod med mätsensorerna på mig och slog bollar, och efter några slag fick jag en analys med mitt skelett sett i 3D på datorn. Plus en himla massa siffror! Av detta fick jag ändra en detalj i uppställningen för att få ryggraden att bli rakare och på så vis undvika onödiga skador, plus en fortsättning på det som Niklas och jag tränat på under vintern, att korta av höftrörelsen i baksvingen samt behålla vinkeln i höften genom hela svingen. Så nu ser jag fram emot imorgon när jag ska ställa mig på rangen och träna hårt!

Karin och jag hittade på lite bus idag. Vi lurade i Sandra att vi skulle få besök till lägret - av Annika Sörenstam. Hon gick på det stenhårt! Vi gick omkring och fnittrade hela dagen. Avslutningen blev kanske lite sämre, men vi hade kul!!

Hörde just att LHC torskade. Synd! Men inte lätt att ladda om direkt efter en sån prestation de senaste dagarna. Nu är det bara att ta nya tag och krossa i Globen på lördag!

Bilder kommer strax..

Ha en trevlig kväll!!

Inga kommentarer: