16 apr. 2010

Antligen

Antligen internet!! Internetet pa hotellet strulade och instruktionerna var pa thai sa igar blev det ingen bloggning. Nu sitter vi pa ett internetkafe istallet. Skont, for jag borjade fa bloggabstinens :)

Resan gick jattebra! Allt flot pa pa basta satt och vi fick bra platser hela vagen. Igar ramlade vi i sang vid nio lokal tid, fyra svensk :) Blir trott efter 19 timmars resa!

Jag var duktig (om jag far saga det sjalv) och klev upp halv atta, akte till golfbanan och tranade i nagra timmar. Shit sa varmt det ar! Helt sjukt! Varje gang man kommer till Thailand far man en chock, det gar liksom inte att forestalla sig sa svettigt och fuktigt det ar. Drack litervis med vatten under traningen och akte sedan hem till en sovandes sambo :)

Nagra timmar i SKUGGAN vid poolen har det ocksa blivit och sa korde jag ett pass pa gymmet nyss. Inte semester for mig som det ar for vissa andra hehe..

Imorgon blir det spel for mig, starttid 7.50. Fixade en bra deal pa Laguna GC, banan dar jag aven spelade forra aret.

Nu ska vi kika runt lite i shoppingcentret och sen blir det hummer och massage :)

Kommer forhoppingsvis nan bild strax!

Kram!

Inga kommentarer: