13 apr. 2010

Gäääsp

Nu är boendet också bokat! Blir ett hotell vid Patong Beach, strax intill Starbucks. Vi tyckte det såg fint ut förra året så får väl hoppas det är lika fint nu :)

Jag ska pendla upp till Laguna GC för att spela och kanske flyttar vi upp till den resorten i början av nästa vecka.. Mycket träning kommer det bli! Förra året spelade jag flera rundor på den banan så jag vet vad jag får. En klart godkänd och ganska kul bana! Plus en bra range och puttinggreen. Blir perfekt!

Funderar på att dra till Malaysia också, får se om vi hittar nåt bra flyg från Phuket. Om inte blir det troligen lite backpacking i Thailand, skulle vara kul att göra det med Daniel. Sist var jag ju ensam, eller njae, träffade hur mycket folk som helst, men jag reste runt själv.. Trivdes bra men till slut blev det för segt så jag köpte en tidigare biljett hem :) Så några dagars luffande med min rödhårige älskling vore jättekul!

Nu ska jag hoppa i säng. Är så trött av för få timmars sömn. Har en del att fixa imorgon så det blir ganska tidig uppstigning.

Godnatt!!

Inga kommentarer: