18 apr. 2010

Sondag i thailand

Godmorgon Sverige!! :)

Har spelat 18 hal och tranat puttning so far idag. Kande mig seg i kroppen fran gardagens runda plus att jag akte pa min obligatoriska matforgiftning igar (troligen pga isen i min favoritdryck: vattenmelonjuice, ingen mer san for mig!) sa krafterna var val inte riktigt pa topp. Ingen fara pa taket, nu mar jag toppen!!

Antingen laser inte min chauffor min blogg eller sa kan han inte svenska:) I vilket fall spelade han samma traggliga musik at bada hall idag ocksa. Herregud. Det varsta ar att en av de jakla latarna har satt sig sa den ar det enda jag har i huvudet just nu :)

Fick en underbar fotmassage igar. Sa skont!! Tycker vi borde skaffa en fotmassor till Landeryd, tank att fa en skon massage efter att ha spelat 18 hal! Mina fotter bara flot fram pa banan idag :)

Nar alsklingen har vaknat ska vi rora oss mot poolen. Det ar perfekt att ligga i skuggan och da och da ta ett dopp, men anda ha nara till rummet och air condition! :)

Hors senare!!

Inga kommentarer: