10 apr. 2010

Paranormal Activity

Brr det är så kallt här inne. Min käre sambo envisas med att ha fönstret öppet, vilket visserligen är skönt när man ligger under täcket, men när man ska gå upp, huuu.. Nu är hela lägenheten iskall och Harry och jag huttrar...:)

Låg uppe inatt och kikade NHL-hockey eftersom jag var för trött för att gå in i sovrummet. Till slut samlade jag ihop nog med kraft och sov till alldeles nyss, skönt!

Vi tjejer hade det så mysigt igår! Åt taco och kikade film med en busig Melvin som for runt, åt hundben och hittade godsaker i ryamattan :) Vi såg skräckisen Paranormal Activity som började riktigt bra, men som till slut gick för långt. Ett gäng tjejer kan dock trissa upp stämningen ganska bra, så vi satt där med varsin kudde för ansiktet :)


BESEGRA CANCER
SMSa BESEGRA 2265 till 72988 för att skänka 50 kr eller gå in på min insamlingssida!

Inga kommentarer: