10 apr. 2010

Ska vi åka till Thailand?

Sitter här och letar resa. Vill åka österut precis som förra året, men flygen är ganska dyra! Å andra sidan är vi bara lediga samtidigt en gång per år, så det får vara värt det!

Frågan är vart vi ska mer exakt.


Mina klubbor ska självklart med, för mig är det ju ett träningsläger, så det måste finnas en golfbana i närheten. Kanske Hua Hin? Jag har varit i Pattaya, på Koh Samui, Koh Phangan, Koh Tao och Phuket, så det vore kul att se nåt nytt. Lite trekking i norra Thailand kanske?

Det blir en utmaning för mig med solen. Jag känner dock att jag vill åka dit, och självklart går det att vara där utan att bränna sig. Golfen får jag precis som förra året spela tidigt på morgonen och sedan blir det att ligga i skugga med solskydd 300 på mig. Tur att Daniel inte är född med afrikanskt blod, så jag lär få sällskap i skuggan :)

Inga kommentarer: