2 apr. 2010

Sista dagen

Blogger.com har krånglat lite så jag fick skriva förra inlägget med mobilen. Nytt försök med datorn nu!

Vilket grymt bra träningsläger det här har varit! Träning från morgon till kväll, mycket spel, möjlighet att få hjälp av experter, inspiration från de andra spelarna och ett enormt bra träningsområde och bana. Tänk om man alltid fick ut så mycket av träningslägren! Just experthjälpen har varit väldigt nyttig, då det är de bästa inom Sverige/Norge som har varit här. Jag hoppas verkligen att det blir fler såna här läger och att jag blir inbjuden även då :)

Imorgon bär det hemåt. Åker härifrån runt två så kommer hinna några timmars träning innan dess. Jag landar på Arlanda strax före midnatt och kommer få ännu en härlig bilresa hem mitt i natten..:/ Men det är så skönt att komma hem till sin egen säng att det är värt det!

Längtar efter mina älsklingar där hemma nu (särskilt stora älsklingen:)). Och tjejerna! På måndag - då jäklar ska vi heja!!

Inga kommentarer: