17 apr. 2010

Samma latar hela tiden

Halla!! Annu en dag gar mot sitt slut har Thailand!

Funderar pa en sak, ar det askigt hemma eller varfor kan inte planen flyga? Har inte last nat pa natet sa har ingen koll.. Vi far val hoppas att det hinner lagga sig innan vi kommer hem! Vi hade ju i alla fall en jakla tur som kom ivag innan det hande!

Idag klev jag upp 06.20, spelade 18 hal och tranade en timme. Nar jag kom hem lag Daniel och sov an en gang :) Vi har just nu helt olika dygnsrytm, eller njae, han somnar samtidigt som jag men sover x antal timmar mer och ater frukost nar jag ater lunch ungefar :) En del kan verkligen koppla av!

Vi tog taxi fran flygplatsen haromdagen och var en millimeter fran att krocka eftersom var chauffor bara hade tva lagen, full gas eller tvarnit. Sa nar jag igar skulle bestalla taxi till golfbanan var jag lite smanervos. In pa hotellets vandplats rullade dock en stor, vit, fin bil och foraren korde foredomligt. Darfor akte jag med honom aven idag. Finns bara ett fel, han spelar samma skiva hela tiden. Resan tar cirka 35 minuter och jag var inte hur manga ganger jag har fatt lyssna pa samma latar. Det ar sakert perfekt musik om man aker enkel resa med honom, men tur och retur flera dagar i rad blir lite mycket :) Hoppas han har hittat en ny skiva till imorgon :)

Nu ska vi vidare mot shopping, middag och massage! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ingen aska som märks. Däremot lär den finnas i "flygluftrummet". Planens motorer riskerar att kollapsa. Här nere på jorden märks inte mycket. Soldis och ganska sval temperatur idag. Kalla vindar. Så passa på att njuta av värmen. Bilderna ser härliga ut.
Hälsningar
Marie Litholm via mobilen