23 apr. 2010

Dagen i vågor

Äntligen har man internet igen! Flyttade ju igår till ett nytt hotell så då hanns det inte med, men nu har jag fixat det. Skönt, så man kan hålla koll på omvärlden igen och framförallt - så jag kan blogga :)

Idag spelade jag 18 hål på Laguna.. Var så ruggigt varmt! Har nog aldrig svettats så mycket under en runda. Helt sjukt. Till och med min caddie, som borde vara van, gick runt och klagade på värmen hela rundan och ett tag trodde jag att hon skulle svimma. Stackare, som dessutom måste ha så mycket kläder på sig, i sin caddieuniform..

Efter rundan har det blivit en lång och skön dag vid poolside plus en promenix vid havet. Tur att jag hade en stor och stabil hockeyspelare att hålla i för ibland höll vågorna på att dra omkull mig! Röd flagg och varning för maneter, så det känns som att poolen kommer bli vår tillhåll resten av tiden här! :)

Hoppas allt är bra där hemma. Snön som jag har hört rapporter om måste försvinna till på torsdag!

Kalle, ge min lille Harry en puss och jag tror att Daniel vill att du klappar Ceasar lite också :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Bättre det än tvärtom!