27 apr. 2010

Här är det varmt

Godmorgon! Här är klockan strax tolv och jag har spelat 18 hål i värmen. Idag var det helt ok, men det är fortfarande så varmt att kläderna är genomvåta när man är klar och jag hinner knappt in genom dörren förrän jag har hoppat in i duschen. Man känner sig hyfsat ofräsch med svett, solkräm, gräs och sand överallt. Körde putträning efter rundan också. Greenerna är fina här så det är bäst att passa på innan man kommer hem, där jag kan tänka mig att det är aningen långsammare.

Zoom - vad är det? Tyckte nog min caddie som tog bilden. Det är iaf jag, långt där borta i vit tröja ;)

Imorgon åker vi hem igen.. Tror att vi båda två har fått nog av värmen här. Ingen av oss är nog egentligen gjord för temperaturer över 30 grader :) Jag tycker det är ok så länge man inte gör nånting, men så fort man rör på kroppen blir man ju överhettad. Det jag har mest problem med är att äta, har svårt att få i mig nåt när det är så varmt. Därför har vi de senaste dagarna käkat på ställen med AC, en australiensisk och en mexikansk restaurang och så igår blev det Harrys :) Inte Finlandfärjevarning här dock, utan det är mer pub- restaurangkänsla över stället. Nu sitter jag på sängen med en tallrik "flied lice sicken", gött med room service :)

Äh, jag ska verkligen inte klaga!! Vi har haft en underbar resa och vi tycker båda om Thailand. Människorna är så trevliga och shopping och massage är ruggigt billigt!

Får se vad eftermiddagen har att bjuda.. Daniel var sugen på ännu en tripp till ormarna, så kanske blir det så.

Längtar hem lite till min vita lilla tuss!! :)

kram

Inga kommentarer: