6 apr. 2010

Tripp till huvudstaden

Godmorgon!! Äntligen känner jag mig pigg igen! Igår gick jag omkring som i en dimma, sliten efter hård träning och resan.. Men nu jäklar - på´t igen!

Så härligt med vinsten igår! Som vanligt dagen efter match har jag ont i halsen pga allt skrikande, men så ska det vara. Måste heja ju! :) Eftersom det blir match både onsdag och torsdag i Stockholm planerar jag att åka upp imorgon och heja, sova över, träna golf i Ullnahallen och shoppa och sedan se match nummer två. Frågan är om jag vågar ha på mig Daniels matchtröja? Risken finns väl att man åker på stryk..:) Vilka hjärnlösa människor det finns. Borde man inte vara mer intresserad av att heja fram sitt eget lag än att skrika på den andra klacken eller på en spelare som bytte lag för tre år sedan? Jösses...
Nä nu börjar det bli dags för mig att ta tag i dagen. Ska sticka till gymmet strax och springa, vågar inte springa ute med tanke på förra gången när mitt knä plötsligt strejkade. Tydligen är det lindrigare för knäna att springa på löpband. Synd att det är så fruktansvärt tråkigt bara.. Efter löpning blir det träning i golfhallen. Är sugen på att jobba in de nya ändringarna! Deprimerande dock att träna inomhus igen efter en perfekt vecka i värmen. Hoppas att det inte dröjer länge innan det går att träna utomhus även här!

3 kommentarer:

danme sa...

Ja, DIF har ju fått mycket beröm för sin fina supporterkultur i slutspelet och det vi såg igår var väl "gräddan" av det...

Prova att vinkla löpbandet också (så du springer i lätt uppförsbacke). Det är också skonsammare mot knäna och inte minst jobbigare för flåset... :-)

Anonym sa...

Du kan få låna min tröja! Den har inget namn på ryggen men den är blå och fin med ett lejon på bröstet, precis vad en LHC supporter ska ha på sig =)

Kram från mamma

Packelina sa...

wiiie vi ska ha så kul!