30 apr. 2010

Hemma

Nu är jag vaken igen! :) Igår kväll var jag så trött och snurrig efter resan att jag inte orkade blogga. Men nu är jag tillbaka! :)

Resan var lång, särskilt 13-timmarsflygningen från Singapore till Ams
terdam. Sov, åt, spelade poker i tvn, sov, kollade Sex and the city och sov. Inte nån djupsömn direkt, men nån timme här och där är bättre än ingenting, som Daniel lyckades med :)



Uteliggare på Amsterdams flygplats :)


På sky train i Singapore


Studio 22 och blondare hår nästa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Lotta,
jag heter Adrian och jobbar på uppdrag av Unity Line. Jag läste just ditt inlägg om din resa mellan Singapore och Amsterdam och vill tipsa dig om att Unity Line just nu har kampanjerbjudanden på Golf-resor till Polen.

Gå gärna in på http://www.unityline.se/ och läs om våra Golfpaket för 2010 under Grupperbjudanden.

Hoppas du hittar något som passar dig!

Vänligen,
Adrian