9 apr. 2010

En konstig känsla

F-n f-n f-n så j-a tråkigt! Känns så tomt och konstigt att det inte finns ord. Vad händer nu? Jo en sak vet jag, nu börjar årets enda period då jag och Daniel är tävlings/matchfria samtidigt. Även om det för mig innebär mycket träning och uppladdning.. Får se vart det bär av i år.

Kommer sakna er tjejer!!!!!!!!!


En fråga till. När man kommer ut från garaget under Globen, hur hittar man hem? Jag och Jossan yrade runt ett bra tag innan vi kom ut i lite mer kända kvarter runt Älvsjö. Därifrån gick det smidigt, men hur, hur ska man slippa yra runt? Samma sak varje gång nämligen :)


Trots skithockey hade jag det kanon i Stockholm. Tack M och O för att jag fick bo hos er!! :)


Nu blir det träning! Fyskliniken och ett cross fit-pass nästa!!

1 kommentar:

Packelina sa...

Och vi kommer sakna dig! Killarna får en tröja med sitt nummer i taket. Du får en stol med ditt namn:) Ses ikväll.

Btw jag och Vera yrade också runt efter matchen. Jäkla globen