15 aug. 2010

Varning för nagelsalongen C&S Nail

Såhär fin är jag idag, härligt med manikyr. De jäkla fingrarna har blivit värre under veckan, igår gjorde det så ont på slutet att jag inte kunde göra provsvingar, nästan fick tårar i ögonen av smärta och åt fem alvedon under dagen. Låter töntigt för en nagelbandsskada, men det gör så sjukt ont! Riktigt äckligt med var och blod. Idag har jag fingrarna i bandage indränkt i alsolsprit. Förhoppningsvis är de bättre imorgon så jag kan tävla nästa vecka!

OBS!!! inte till den här salongen: C&S Nail! Den ligger mittemot Stadium i Grändenhuset i Linköping.

Med tanke på hur mina nagelband blev, plus att Helena också fick problem måste deras verktyg vara smutsiga! De klippte mig ju dessutom i det fingret som är värst nu, så frågan är hur duktiga de egentligen är!?


2 kommentarer:

Henrietta sa...

Men Gud lotta!!! Var det stället jag tipsade om? Surt om det blev så för er. Mitt blev ju lusitigt nog bra. Hoppas allt är bra för övrigt! :)

Anonym sa...

Man kan ju ha otur och det innebär ju inte alla är dåliga på företaget eller att de är oseriösa. Tråkigt att du lägger skuld på ett helt företag för ett besök som du inte blev nöjd med. Branchen behöver verkligen konkurenter pga det annars höga priset och vi bör vara glada att fler söker sig dit. JAG blev i alla fall nöjd och kanske fler med mig. Var försiktig med att dräpa ett helt företag - det är nog svårt nog för dom att ta sig in i branchen.