9 aug. 2010

Min dag

Har haft en riktigt kul dag idag! Igår slutade ju Bråvikentävlingen och imorgon bitti åker jag vidare till nästa, i Mellerud. Så en dag hemma utan tävling. I vanliga fall brukar jag inte träna någonting en sådan dag för att ladda batterierna, men med tanke på att puttarna inte gick i förra veckan (trots att puttningen kändes bra) ville jag se bollarna trilla i hål och åkte ut till Landeryd och fick se de göra just det. Helt galet, allt gick i :) Kunde i stort sett slå bollen åt andra hållet och ändå se den vända och gå i. Hoppas, hoppas det är trenden för den här veckan! :)

Det var skönt att få förmiddagen off. Träffade gulliga tjejerna Helena, Anna och Ebba, fixade naglarna och tog en lunch på stan. Härligt att bara få umgås med sina vänner och släppa alla tankar på träning och tävling! Sedan blev det som sagt puttning och efter det stack jag till gymmet och körde ett bra pass. Måste ju passa på när jag är hemma och tävlingsledig. Då gäller det att trycka till gymträningen ordentligt.

Nu på kvällen har jag packat, lagat mat och slappat framför tvn. Ska sticka över till Kalle och Hala nu för att kika film. Mysigt!

Har gett mig själv ett löfte: att fixa naglarna oftare! Det är så härligt att ha snygga naglar. Då känner man sig så mycket finare!

Inga kommentarer: