17 aug. 2010

Shopping

Ligger på mitt hotellrum i norra Stockholm och försöker hitta nåt att se på tv. Inte mycket bra att välja på direkt.. Får kanske börja läsa boken som jag köpte idag istället, Sorgmantel av Unni Lindell. Läste en annan bok av henne för ett tag sen och gillade den så hoppas den här är lika bra.

Blev en del shopping idag! Farligt att bo nära ett stort shoppingcenter :)

Så vad händer den här veckan då?

Jo, imorgon börjar SM Match på Österåker. Det går till så att två spelare möts, matchspel över 18 hål, vinnaren går vidare, förloraren åker ut. Vinner jag imorgon blir det en runda till på eftermiddagen. Sedan spelas tävlingen vidare torsdag, fredag och lördag. Sista dagen spelas endast finalen, med två spelare. Gäller att ha tålamod här alltså och göra sitt bästa. Matchspel är väldigt speciellt och allt kan hända. Jag kommer möta Viva och vi startar 8.45. Följ tävlingen här: www.nordeatour.com.

På lördag har jag bokat färja till Finland, där jag kommer möta upp Daniel som är på träningsläger med Nizhnekamsk. Blir några dagar i Tavastehus innan jag nästa torsdag åker till Helsingfors för att förbereda mig för Europatourtävlingen som startar på fredagen.


Åh, vad jag ser fram emot att träffas igen!! Är ensamt utan dig!

Inga kommentarer: