8 aug. 2010

Putt


Onlinepizza kommer bli min räddning i framtiden. Så smidigt. Så skönt att slippa laga mat. Idag blev det en beställning från kinarestaurangen. Tack för att man lever på 2010-talet :)


Spelade en hel del golf idag. Eller i alla fall blev det en hel del puttande. Inget gick i. Så jäkla trist och frustrerande. Jag kan bättre, jag vet ju det! Bråviken är en av mina favoritbanor och så scorar man pannkaka. Kanske just för att jag åt pannkaka igår :) Nog om det. Imorgon är det en ny vecka = ny träning, ny tävling, nya tag. Börjar ju närma sig upploppet på säsongen, känns konstigt, har gått ruggigt fort! Är dock väldigt nöjd så här långt! Tycker det är jättekul att spela golf, träna golf, träna fys, har vunnit en tävling, kommit i topp i de flesta andra och har i övrigt haft en skön sommar med Daniel, familjen och mina härliga vänner.


Inga kommentarer: