24 aug. 2010

Lekis

Internetet här på hotellet är så långsamt att klockorna stannar. Därför blir det rätt dålig uppdatering de här dagarna. Håll ut till torsdag när jag byter till ett Scandic :)

Idag har jag hoppat studsmatta, spelat innebandy och testat curling, skjutit puck med hockeyklubba, slagit golfbollar med mina knän på en balansboll och spelat labyrint medan jag stod en balansplatta. Allt detta fanns bredvid gymmet på hotellet, så när jag tröttnat på att lyfta vikter gick jag dit och lekte hehe:)

Imorgon ska jag spela på banan där jag var och tränade idag. Grymma greener! Sedan får nog hotellets simhall ett besök medan grabbarna spelar match. Sofia och Aprilia Melin åker hem tidigt på morgonen så jag får försöka underhålla mig själv. Blir ingen match för mig, de kommer spela fem timmar härifrån..

Ciao!

Inga kommentarer: