27 aug. 2010

Game on

Ser fram emot att träffa min tjejer nästa vecka!

Tävlingsdags. Världens kortaste tävlingsvecka. Kom hit igår och åker i övermorgon :)
Har gått en morgonpromenad med Maria Bodén, ätit en enorm frukost och varit på gymmet och stretchat. Börjar bli gammal, det känns. Stel och osmidig på morgonen. Fasar för hur det kommer att vara om 30 år. Får nog börja med yoga så jag är lika vältränad som Madonna när jag kommer upp i hennes ålder.
Nu väntar dagens stora fråga. Vad ska jag ha på mig? Min packning består av kjolar och kortärmat. Ute är det inte varmt. Får bli lager på lager på lager på lager! :)

2 kommentarer:

Maria sa...

Gumman, såg att "gången" i Finnkampen avgörs idag...hmm landslagsledarna vi mötte på promenaden i morse var nog sugna på att värva oss ;-)! Ses snart. Kramis

Lotta Wahlin sa...

Men skit att vi startar sent idag då... Hoppas det bara är kval idag för efter att de sett oss lär vi ju gå;)direkt till finalen! :)
Kram