20 aug. 2010

Ogräsrensning

Åkte förbi familjen Johansson nu på eftermiddagen och blev sittande på en sten medan Johanna och farmor rensade ogräs. Lillebror vaknade så småningom så det blev en hel del bus :) Han växer så det knakar, på bara en månad såg jag en jätteskillnad. Nästa gång kan vi ge oss ut på en match på golfbanan? ;)

Efter rundan imorgon tänker jag ta en löprunda innan det är dags för årets höjdpunkt: Finlandsfärjan (obs! ironi!). Att åka färja är inte min favoritsysselsättning efter alla miljoner resor till och från Åland. Men, men... vill man ha bilen med sig i Finland är det svårt att ta flyget.

Längtar så det knakar efter att äntligen träffa Daniel igen!! Så tomt och ensamt att vara själv:( Men nu får vi flera dagar tillsammans! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till men inte för mycket!!! Jo för fan!! kör!! Jag känner på mig att det snart utjämnar sig!! NY driver nu.... /Johnny

Anonym sa...

Grattis till SM-titeln i golf!!!! Kram från mamma och pappa