21 maj 2010

Vita armar bruna händer

Så har jag varit "hemma" och tagit en skön dusch och är nu tillbaka på klubben för att blogga :) Alltid en speciell stämning på en golfklubb efter att en tävling är slut. Något slags lugn... och kanske lite tomhet också... Det bästa som finns är att åka tillbaka till klubben när man har vunnit tävlingen, alla kommer fram och gratulerar och man får liksom insupa klubbens atmosfär... Ingen vinst den här gången dock :)



Jag fick syn på mina händer förut. I vanliga fall är vänsterhanden mycket vitare än höger (pga handsken) och framförallt är det skillnad mellan arm och hand. Det är det nu också, men tvärtom. Har det möjligen varit kallt i år, så man spelat med långärmad tröja hela våren?! Detta är inte min arm, utan Vivas, för hon var snäppet värre.
Nu ska jag sticka till färjan. Fem går den, åtta är den framme och tio tänker jag vara hemma :)
Ha en trevlig kväll!!

Inga kommentarer: