18 maj 2010

Halloj! Sitter nedsjunken i en soffa, nyäten, nyduschad och nystretchad.

Inledde dagen med träning, viktigt att lära sig greenerna och mjuka upp kroppen innan spelet. Efter lunch gick jag ut med Johanna med Pimpim och lillebror som åskådare. Fast lillebror låg och sov hela rundan, sövande med golf..:-) Tur förresten att extramamma är här. Det är helt sjukt, det händer alltid grejer när vi två är på samma tävling så att hon får rycka in som just extramamma. Uppskrapad hand där hon fick göra rent medan jag låg halvt avsvimmad med fötterna högt, utlåning av kläder när min väska försvann på väg till Marocko, hjälp när jag blev matförgiftad av köttbullar på Ikea.. Listan kan göras väldigt lång.. Denna gång fick hon det roliga uppdraget att sy i en knapp i mina byxor. Den hoppade av under rundan och min relation till syslöjd är lätt ansträngd. Tack än en gång Johanna;-)

Banan är jättefin men inte helt enkel. Ska bli så kul att äntligen komma igång med tävlandet, är riktigt sugen!! Deg blir en tidig morgon imorn, start 07.30! Ska nog lägga mig snart så det blir några timmars sömn iaf:-)

Hej svejs!

Inga kommentarer: