24 maj 2010

Tumlare

Tvättning pågår här hemma. Kläderna från förra tävlingen måste bli rena eftersom en del av dem ska hänga med imorgon, till Göteborg och nästa tävling. Jag har tvättat med den här maskinen miljontals gånger och stör mig alltid på att den tar lång tid och skakar av allt som står uppe på den. Och igår var det värre än nånsin, den blev liksom aldrig klar. Jaha, till slut var det tyst i badrummet så jag öppnade maskinen och what - all tvätt var torr. Tydligen finns det nån torkfunktion men jag vet inte hur jag lyckades få på den. Bara att tacka och ta emot att slippa hänga all den tvätten...:)

Idag blir det en träningsdag. Ska köra första gympasset sen förkylningen om en stund, skönt att äntligen komma igång! Efter lunch har jag tänkt spela på norra.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: