16 maj 2010

Bröllop och bilar

Ruth är en underbar liten hund och jag tycker det är så kul att vara hundvakt! Ser redan fram emot nästa gång hon kommer bo här :) Men, jag kommer inte att skaffa jycke. Att tvingas gå upp tidigt för toalettpromenad när man helst av allt bara vill vända sig om och somna om. Imorse vaknade jag av ett försiktigt gnällande och snart stod hon med tassarna mot sängkanten med benen i kors :) Nu är dock toaletten gjord och hon myser i en filt i soffan :)




Det var ett så fint bröllop igår! Vackert väder, vacker kyrka och vacker brud. Och vacker bil: gissa om det var många avundsjuka gäster som hade velat tränga in sig med brudparet :)





Det blev en tidig kväll för mig. Igår vaknade jag med halsont och under dagen blev det allt värre. På middagen satt jag med sprängande skalle och däppt;) näsa så tills slut gav jag upp och körde de fyra milen hem... För att mötas av en jätteglad liten tjej :)
Idag känns det som om huvudet är fullt av bomull. Jag blir så less: här har jag varit frisk i evigheter men så är det tävlingsdags - ja då blir jag förkyld. F-n. Vet inte riktigt hur mycket jag ska våga träna idag, jag vill hålla i klubborna, men vågar inte träna för länge så att jag blir sämre. Får nog bli en sväng ut till Landeryd för puttning och närspelsträning. Sen ska jag packa och gå på långsam promenix med Rutan.
Ciao!

Inga kommentarer: