17 maj 2010

Registrering

Godmorgon! Åh det är så tomt utan lilla voffsingen. Tänk så fort man vänjer sig och så mysigt det är med hundar! Längtar verkligen till nästa gång jag får vara hundvakt! :)

Igår kväll har jag fått ett sms från svenska touren. Hej! Du har ännu inte registrerat dig för PayEx Invitational, men svara på detta sms så registreras du den här gången. Men kom ihåg till nästa gång att registrera dig senast tre dagar innan första tävlingsdag...

Oupps :)

När man ska spela en tävling måste man först anmäla sig, och sedan registrera sig för att bekräfta att man verkligen ska vara med. På Europatouren kan man registrera sig på plats till kvällen innan tävlingsstart, så det är ju det som jag är van vid. Där behöver man inte tänka, utan bara gå till receptionen och skriva upp sitt namn, ta emot alla passerkort och så är det klart. Nu gäller det att börja tänka :)

Nu ska jag ut till Landeryd för spel och träning. Känner mig seg och krasslig av förkylningen, men det blir förhoppningsvis bättre när jag kommer ut. Färjan till Gotland går kl 21 ikväll från Oskarshamn. Ska bli kul att komma till Gotland, har inte varit där på väldigt många år.

Ha en bra dag!!

Inga kommentarer: