28 maj 2010

Min dag

Ännu en dag går mot sitt slut... På golfbanan hade jag samma resultat som igår, men jag tycker att jag spelade bättre. En väldigt massa väntan på ett håls tee gav mig en dubbel men jag kvitterade direkt med en birdie på hålet efter. Imorgon ska jag gå ut och jaga! Går kl 11.10 med Johanna, kul!!

Efter rundan lekte jag ett bra tag med Leo, gullis! Gladare unge får man leta efter! :) Shopping stod näst på programmet, på outletstället Freeport som ligger nära banan. Hittade ett par jeans, en del kul grejer till köket och lite annat smått och gott.

Tillbaka till hotellet och snabbt ombyte till löparkläder. Gav mig ut i Göteborg, yrade runt, fram och tillbaka, längs med ån, runt Ullevi, förbi centralstationen och på nåt sätt tillbaka till hotellet. Skönt att springa av sig, det var ett tag sen eftersom min förkylning var segast i Sverige!

Nu har jag precis kommit tillbaka från middagen. Blev ännu en kväll med boken som sällskap, men jag klagar inte, den är så spännande! :)

Nu ska jag lägga mig i sängen och kika på tvn. Finns det nåt att se tro?

Inga kommentarer: