7 maj 2010

Friday

Godmorgon!

Redan uppe tänker ni nu!?

Japp! Om 1,5 h ska jag och Jessika ge oss ut och köra intervaller! Jogg upp till garnisonsområdet, fullt ös medvetslös där och sen jogg hem igen. Nu jäklar ska vi peppa varandra!

Men varför är jag då redan uppe?

Jo, när jag ska köra ett tyngre pass måste jag äta frukost innan för att orka ta ut mig. Och mellan frukost och löpträning måste jag vänta 2 h för att inte träffa frukosten en gång till om ni förstår vad jag menar ;) Så nu sitter jag här i soffan och smälter maten :)

Imorgon ska jag spela tävling! Och jag får sällskap - av Daniel!! Bästboll på norra. Ska bli jättekul, vår första lagtävling! Han har vilat sig i form sedan förra året, men ska i eftermiddag hänga med grabbarna grus, som just nu tränar mer än mig :) och spela en runda som fadder. Känns nog bra på första tee imorgon att i alla fall ha hållit i klubborna i år :) Själv ska jag ut och spela med mamma!!

Ha en bra dag!!

Inga kommentarer: