12 maj 2010

Äckligt

Varför ska snusande killar spotta ut snuset i dricksglas eller flaskor? Det ser så jäkla vidrigt ut och så kan man få äckliga överraskningar, som jag just fick. Jag satt här och drack mitt vatten ur favoritglaset, från Coca Cola, men vad ser jag när jag mot slutet kikar ner i glaset? Jo, en liten bit snus. Fy f-n så apigt äckligt! Nr1, att spotta snuset i glaset. Nr2, att inte ens skölja ur ordentligt efter. Nr3, en kass diskmaskin som tydligen inte kan diska. Någon ligger på ett kraftigt minus nu! :)




Så vad händer idag...? Ska åka till Landeryd om någon minut, träning på schemat. I eftermiddag blir det intervallöpning, hoppas bara att Jessica är frisk så vi kan peppa varandra! Och så mot kvällen ska alla tjejerna träffas på BK för en god (avslutnings)middag.
Hejsvejs!

Inga kommentarer: