2 maj 2010

Tävlingsplanering 2010

Så här kommer jag att spela i sommar, i alla fall som det ser ut nu. Min första tävling för året, Dalsland Resort Ladies Open, blev framflyttad så istället får Visby vara platsen för premiären. Två Europatourtävlingar är inplanerade, i Schweiz och Finland.


19-21 maj PayEx Invitational Visby GK
27-29 maj Fredrik Jacobson Masters Powered by Telenor Forsgårdens GK
11-13 juni Felix Finnish Ladies Open Aura GK
17-20 juni Deutche Bank Ladies Swiss Open LET Schweiz
30-2 juli IT-Arkitekterna Ladies Open Botkyrka GK
8-10 juli Körunda Ladies Open Nynäshamns GK
27-29 juli Smådalarö Gård Open
6-8 augusti VW Söderbergs Ladies Masters Bråvikens GK
12-14 augusti Dalsland Resort Ladies Open Melleruds GK
18-21 augusti SM Match Österåkers GK
27-29 augusti Finnair Masters LET Finland
3-5 september Landeryd Masters
8-10 september Scandic Anglais Trophy Waxholm
15-17 september Mölle Masters hosted by Golfland
30-2 oktober Volkswagen Helsingborg Open Vasatorps GK



Kom på en sak förut. Jag kommer behöva en vagn nu när jag ska spela i Sverige! Har spanat in några riktigt snygga, kommer nog bli en av dem. På tre hjul, som alla verkar ha nu för tiden.

Är lite sugen på att designa en snygg bag också. Är så dyrt bara.. Men nu behöver jag ju inte tänka på vikten när jag inte ska flyga, så skulle kunna smälla till med en tung, härlig bag! :)

Godnatt!!

Inga kommentarer: