1 maj 2010

Får kontrollera fjärrkontrollen

Kollar Wipeout, äntligen nån med lite speed under fötterna, Paul från ICA-reklamen! Men haha megabollarna är omöjliga. Vore kul att testa banorna nån gång, men jag skulle förmodligen bryta benet eller nåt :)

Ikväll blir det en lugn myskväll på egen hand. Har inte haft en sån på evigheters evigheter och det ska faktiskt bli skönt. I vanliga fall vill jag umgås med folk på kvällarna, eftersom jag nästan alltid tränar ensam och blir sällskapssjuk, men nån gång då och då är det skönt att kunna bre ut sig i hela soffan, äga fjärrkontrollen (slippa se tre avsnitt av Simpsons:)) och mumsa naturgodis utan att någon annan rotar i påsen och tar de godaste bitarna..:) Jag är så trött, sov kass inatt, men mitt mål är att orka se Patrioten som börjar 21.30. Får kanske bli en liten powernap innan dess..
Är sugen på att spela imorgon. Undrar hur vädret ska bli?
Är sugen på en ny bil. Kanske denna vore ett alternativ? Ser roligt ut att åka i en glaskupa. Men mamma - nej krocksäkerheten är nog inte helt bra :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Men roligt ser det ut! Mamma