3 maj 2010

Blödande händer

Idag har jag nött wedgar så händerna blöder. Med tanke på att jag inte har kört ren avståndsträning på hela vintern gick det ruggigt bra. Skulle kunna trott att det var det enda jag gjort. Så skönt när det funkar bra! Koppsnurr på en del och någon trillade i hål, så ska det se ut!

Hade tänkt gå en morgonpromenad imorse men min tilltänkta promenadkompis dissade smset och sov istället ;) så jag skippade promenaden och stack ut till Landeryd istället. Har ändå ont i hela kroppen från träningen igår. Kan nog bli en promenix ikväll känner jag.

Nu ska jag ut på stan och leta bröllopsklänning. Men nej, det är inte jag som ska gifta mig utan jag ska på en massa bröllop i sommar och har ingen klänning! Har sett många fina i fönstren så nu ska här shoppas!

Inga kommentarer: