16 jan. 2011

Written in the stars

Idag var träningsplaneringen att träna i golfhallen på förmiddagen och springa på löpband på eftermiddagen. Den första delen klarade jag av prickfritt. Hem för lunch och då slogs jag av den underbara idén att springa utomhus istället. Tänkte att det skulle vara skönt att slippa stirra in i samma vägg på gymmet i 40 minuter och det är ju ändå 5 plusgrader idag. Men... vad gör 5 plusgrader med snön? Jo, snön smälter. Min idé var alltså inte det smartaste jag har kläckt i mitt 27-åriga liv. Gångvägarna hade förvandlats till isbanor, dessutom med det som ger extra halkeffekt, vatten ovanpå. H-e vad halt det var! Tog mig i alla fall runt med alla ben i kroppen i behåll.

Mycket resande framöver. Bil till Arlanda tisdag, Minsk tisdag-fredag, bil hem från Arlanda, lördag hemma, söndag bil upp till Arlanda, Spanien söndag-söndag. Hej och välkommen till mitt liv i resväska! :)


Äntligen ses igen!

Saknar att busa med lilla Appi!!

Vill tillbaka till Moskva! När jag nu äntligen har mitt jäkla multivisum måste det ju utnyttjas! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Slirade omkring på rangen istället, men vilken lycka att hitta bollarna igen och kunna slå lite...:)Lycka till med ditt resande.
/T

Doris M sa...

Och Appi saknar sin golfmentor! Du var ju strategiskt utvald som barnvakt så att Appi skulle drillas till golfproffs redan från barnsben haha!..Så att mamma och pappa ska få åka på goa solresor och sånt i framtiden ;) kram miss u