24 jan. 2011

Tidig morgon

Har tränat hela förmiddagen. Det blåser jättemycket så nu är jag inne i klubbhuset för att värma mig och slippa suset en stund. Har 5 lager på överkroppen så det var rätt stelt att svinga:) Finns ett grymt närspelsområde där jag tränat ett par timmar. I eftermiddag ska jag ha en tretimmars putträning med experten Jon. Efter det blir det fysträning. Kommer sova rätt gott inatt:)

Delar förresten rum med Karin Sjödin som jag inte träffat på flera år. Gissa om vi har mycket att snacka om:)

Ljust när vi gick till klubbhuset imorse? Njae sådär..:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstår om du är trött efter en lång resdag igår! Inte så kul att träna i regn och blåst men det vädret är det ju på tävlingar med ibland ;) Men ni har väl snöfritt får vi hoppas.

Kram mamma

Anonym sa...

Lotta, hur klarar du ryggen när du tränar puttning så länge. Konstigt nog tycker jag putt-träningen belastar ryggen. Jag gör nog fel.

Hälsningar
Hasse